آیا مصرف میوه خشک با مواد غذایی دیگر مسمومیت به همراه دارد؟!

به طور کلی، داده های ارائه شده در این بررسی نشان می دهد که افزایش مصرف میوه خشک سیب به 3 تا 5 وعده در هفته ممکن است اثرات مفیدی برای سلامتی مرتبط با خطر ابتلا به برخی سرطان ها، از جمله سرطان های پانکراس، پروستات، معده، مثانه و روده بزرگ داشته باشد.

چنین اثری برای سرطان ریه یا سینه یافت نشد یافته‌های دیگر و نسبتاً شگفت‌انگیز از مطالعات انتخاب‌شده این است که ارتباط بین مصرف کل میوه خشک تازه و خطر سرطان به طور کلی ضعیف‌تر از ارتباط تعیین‌شده برای مصرف میوه‌های خشک و سرطان بود.

یکی از نقاط قوت شواهد ارائه شده توسط این بررسی، سازگاری در جهت گیری ارتباط در سراسر مطالعات است.

به طور کلی، مطالعات انتخاب شده ارتباط مصرف میوه خشک و خطر سرطان را ارزیابی کردند که 39٪ به طور قابل توجهی محافظت کننده و دیگر به طور پیشنهادی معکوس بودند.

ارتباط معکوس قوی بین مصرف میوه خشک خارجی و سرطان لوزالمعده کاهش در خطر مرگ و میر در 3 وعده در هفته سرطان معده کاهش در خطر ابتلا تعیین شد.

با کاهش در بروز تنها یک رابطه، بین مصرف انجیر خشک و بروز، به عنوان بالقوه خطرناک ارزیابی شد، اما کیفیت مطالعه به عنوان پایین رتبه بندی شد.

مطالعه داده هایی را برای مصرف میوه های خشک و کل تازه ارائه کردند، بنابراین امکان مقایسه این ارتباط را فراهم کردند.

در مطالعه، ارتباط معکوس بین مصرف میوه خشک همدان و خطر ابتلا به سرطان قوی تر از آنچه برای کل میوه تازه یافت شد، در حالی که در 3 مطالعه اثرات قابل مقایسه بود.

  • منابع:
    1. Dried Fruit Intake and Cancer
  • تبلیغات: 
    1. کودک فرانسوی با خوردن شکلات توانست قطاری را جا به جا کند
    2. جزیره مارها منطقه ممنوعه در برزیل که کسی حق ورود به آن را ندارد
    3. چگونه با پول کم زندگی مرفه داشته باشیم!
    4. با استفاده از کفش با خطر سکته قلبی خداحافظی نمایید