اسباب بازی سگ رباتیک که شبها کنار تخت نوزاد نگهبانی می دهد

اگر اسباب بازی سگ رباتیک در نظر گرفته شده برای کودکان بزرگتر خیلی زود داده شود، می تواند کودک را تحت تأثیر قرار دهد و منجر به ناامیدی شود. علاقه کاهش می یابد و گرد و غبارگیر دیگری متولد می شود.

با این حال، چیزی کاملاً متفاوت بدون توجه اتفاق می افتد: ما برای خود رقابت ایجاد می کنیم. با مثال پسر بچه 4 ساله ای که قرار است از بابانوئل ماشین ریموت دار بگیرد، این سوال پیش می آید که سال بعد و سال بعد چه چیزی باید بگیرد؟

چه چیزی باید باشد تا بتواند از آن بالاتر برود یا وقتی این ماشین در طول زمان بررسی شد چه کاری می تواند انجام دهد؟ همچنین تغییری در انتظارات سایر هدایا و سایر هدایا وجود دارد، چرا چراغ جرثقیل چوبی ناگهان دیگر روشن نمی‌شود و چرا بیل مکانیکی برای گودال ماسه‌بازی به خودی خود حفر نمی‌کند…

اسباب بازی

بنابراین، خرید خود به خود اغلب انجام نمی‌شود. یک ایده خوب. ایده های کافی برای رشد مفاهیم بازی وجود دارد. برخی از آنها مهر استاندارد را نیز دارند.

سایرین را می توان با جزئیاتی که باز مانده است، تشخیص داد، که به کودکان این وظیفه را می دهد که خودشان انجام دهند.

بلکه مجموعه های اولیه ای هستند که قابل گسترش و تکمیل هستند. چه به عنوان ماشین چوبی و چه به عنوان دنیای بازی یا مغازه که در مرحله گسترش که کودک در حال حاضر در آن قرار دارد می توان آن را به صورت مرحله ای خریداری کرد.

وقتی واقعاً همه چیز را امتحان کرد و متوجه شد، قطعاً یک رویداد جدید به زودی در راه است و می‌تواند یک لوازم جانبی یا بخشی اضافی باشد.
کودک می‌تواند خودش تصمیم بگیرد که آیا عروسک با پای راست از تخت بیرون خزیده است یا خیر و چه چیزی وجود ندارد، مثلاً اصطبل در مزرعه، سپس از بلوک‌های ساختمانی ساخته می‌شود که هنوز از سن کودک در دسترس هستند.

اتاق های کودکان از نظر فراوانی و همچنین در آرامش در بازی متفاوت است.