میوه خشک انبه برای تشخیص جنین در شکم مادر به ثبت رسید

آجیل و میوه های خشک بخشی از رژیم غذایی روزانه ما هستند آنها به طور کامل یا به عنوان مواد تشکیل دهنده بسیاری از محصولات غذایی مانند کلوچه، غلات، شکلات، نوارهای انرژی، نان، و کلوچه ها و غیره مصرف می شوند.

فواید آجیل و میوه های خشک برای سلامتی یک مرور کلی از متون مربوط به فواید سلامتی آجیل و میوه خشک انبه ارائه می دهد این کتاب وضعیت فعلی دانش را در زمینه‌های تحقیقاتی کلیدی خلاصه می‌کند و ایده‌هایی برای تحقیقات علمی و توسعه محصول آینده ارائه می‌کند.

آجیل، اصطلاحی که شامل آجیل درختی و بادام زمینی است، بسیار مغذی هستند، حاوی درشت مغذی‌ها، ریزمغذی‌ ها، ویتامین‌ها و فیتوکمیکال‌ های فعال زیست‌ فعال هستند. آنها یکی از غذاهای خوراکی با بالاترین محتوای آنتی اکسیدان هستند.

مصرف آجیل به دلیل خواص ارتقاء دهنده سلامت آن شناخته شده است، که از اثر ثابت کاهش کلسترول در آزمایشات بالینی تا ارتباط قوی با کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی و مرگ و میر ناشی از همه علل در مطالعات آینده نگر متغیر است.

علیرغم محتوای انرژی بالای آجیل، شواهدی مبنی بر اینکه مصرف مکرر آنها باعث چاقی می شود وجود ندارد و حتی ممکن است به کنترل آن کمک کند.

انجیر خشک

میوه های خشک که به عنوان میان وعده های سالم و مهم در سراسر جهان عمل می کنند، از نظر تغذیه ای معادل میوه های تازه هستند در حالی که تمام اجزای فعال زیستی خود را به شکل غلیظ ارائه می دهند.

در حالی که سطح شواهد مربوط به اثرات سلامتی میوه‌های خشک از آجیل عقب‌ تر است، اما نشان می‌دهد که افرادی که به طور منظم میوه‌های خشک مصرف می‌کنند، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، چاقی و سایر بیماری‌های غیر واگیر کمتری دارند.

ویژگی های اصلی کتاب در مورد آجیل و خشکبار: اطلاعات دقیق در مورد اثرات سلامتی ارائه می دهد و مقررات فعلی و ادعاهای بهداشتی را برجسته می کند و توصیه های غذایی به روز ارائه می دهد و جذب و متابولیسم مواد مغذی را توصیف می کند مکانیسم های دخیل در اثرات سلامت را مورد بحث قرار می دهد.