اولین بیل مکانیکی که بیشترین عمق را ایجاد کرد!

یک تراکتور بیل دار مکانیکی با یک سطل با ظرفیت ضربه 1.2 CY و عمق بهینه 8 فوت برای حفر گودالی به عمق 10 فوت استفاده شد زاویه عملکرد 120 درجه است خاک رس متوسط سفت است.

سازنده بیل مکانیکی زمان چرخه را برای زاویه 90 درجه و عمق بهینه را 18 ثانیه ذکر می کند بهره وری بیل مکانیکی را در CY/h بیابید.

اگر زمان چرخه توسط سازنده ارائه نشود، این مقدار را می توان در میدان با تمرین مشخص کرد از یک اپراتور بخواهید که در عمق بهینه با زاویه عملکرد 90 درجه کار کند و زمان چرخه را ارزیابی کند.

بیل بکهو مکانیکی چرخ سطلی، که در شکل 10.51 نشان داده شده است، برای عملیات معدنکاری سطحی در مقیاس بزرگ استفاده می شود..

بیل مکانیکی از بیل های برقی برای جمع آوری مواد معدنی و تحویل آن به نوار نقاله ها یا کامیون ها استفاده می کند بیل برقی به کنترل بالابر، چرخش، ازدحام و حرکات رانش نیاز دارد.

تمام حرکات با استفاده از موتورهای سنکرون تغذیه شده توسط درایوهای اینورتر کنترل شده بردار انجام می شود.

حرکت پیشرانه توسط دو موتور مستقل کنترل شده که در دو طرف بیل قرار می گیرد و بر روی قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر تاثیر می گذارد، این محصول با تغییر سرعت دو موتور به فرمان اجازه می دهد.

موتورهای پیشرانه توسط بالابر و اینورترهای شلوغ کار می کنند یک سوئیچ انتقال برای اجازه به اشتراک گذاری بالابر اینورتر و حرکت 1 عملکرد یا شلوغی و حرکت دو عملکرد استفاده می شود.

یک نقشه شماتیک از آرایش سوئیچ انتقال که اجازه استفاده از تنها دو اینورتر را برای انجام کنترل چهار موتور در بیل مکانیکی می دهد در نشان داده شده است در مدل جدید تقویت موتور موجب شده که قیمت بیل بکهو صفر تبریز نیز کمی بالاتر رود.

  • منابع:
    1. Excavators
  • تبلیغات: 
    1. با گلیم دیگر نگران شکستن لوازم خود نباشید
    2. در گذشته مردهای خائن را با سیم جوش نابینا می کردند
    3. مروری بر تکامل ضد یخ از گذشته تاکنون
    4. ترکیبات جدید ضد یخ که تازه رونمایی شد