باطری ماشین سپاهان در مریخ ساخته شد

کیفیت باطری ماشین از اهمیت بالایی برخوردار است. انتخاب باطری ماشین سپاهان یک انتخاب هوشمدانه است، زیرا شما را تا مدت زیادی از بابت سلامت باتری خودروتان تامین می کند.

تغییرات آب و هوایی بر هر یک از ما تأثیر می گذارد و پیامدهای عمیقی برای اقتصاد جهانی دارد. جایگزینی خودروهای بنزینی با خودروهای الکتریکی کلید کاهش انتشار کربن در سیستم حمل و نقل جهانی است.

در سال های اخیر، محبوبیت وسایل نقلیه الکتریکی شتاب گرفته است. از سال 2012، فروش جهانی خودروهای الکتریکی سالانه 56 درصد رشد داشته است. فروش در سال 2021 نسبت به سال قبل دو برابر شد و به بالاترین حد خود یعنی 6.75 میلیون دستگاه رسید.

با نگاهی به آینده، بسیاری از دولت ها سیاست هایی را برای محدود کردن یا حتی ممنوعیت تولید خودروهای سوختی و در عین حال کاهش یا معافیت مالیات بر خودروهای برقی ارائه کرده اند.

باطری ماشین

دولت‌ها و شرکت‌ها در سرتاسر جهان سرمایه‌گذاری هنگفتی روی تسهیلات شارژ می‌کنند. در مقایسه با خودروهای سوخت‌رسان، نسل جدید مصرف‌کنندگان تمایل بیشتری به خرید خودروهای برقی دارند.

این پدیده ها به رشد عرضه و تقاضای خودروهای الکتریکی ادامه خواهند داد. تغییر از خودروهای بنزینی به خودروهای الکتریکی یک تغییر ساختاری جهانی است که فرصت‌های بالقوه عظیمی را برای بازیگران بازار فراهم می‌کند.

عصر خودروهای برقی در راه است در حال حاضر بیش از 20 کشور قصد دارند تا 30 سال آینده فروش خودروهای جدید سوخت را به طور کامل متوقف کنند.

بسیاری از این کشورها قصد دارند تا سال 2050 به انتشار کربن صفر برسند. بریتانیا تا پایان سال 2035 فروش خودروهای بنزینی و دیزلی جدید را در سراسر جهان ممنوع خواهد کرد.

دولت ایالات متحده در نظر دارد که خودروهای الکتریکی نیمی از فروش خودروهای جدید را در سال 2030 به خود اختصاص دهند و 7.5 میلیارد دلار برای راه اندازی ایستگاه های شارژ در سراسر کشور هزینه کنند.

در همان زمان، خودروسازان مستقر به طور فعال در حال تغییر هستند.