با تهیه سس خانگی تبدیل به یک تاجر ثروتمند شوید

مادر بزرگ ها اغلب سس خانگی با دستور العمل مخصوص خود را داشتند. آنها انصافا خوشمزه و خوشبو بودند. اما بهتر است ما هم امروزه مثل آنان سس را در خانه خودمان تهیه کنیم.

چون سس موجود در فروشگاه مواد غذایی می تواندقیمت بالای برای شما داشته باشد.

سس های فروشگاهی در مقادیر کمتر فروخته می شوند و اغلب می توانند با شکر و مواد نگهدارنده پر شوند تا ماندگاری طولانی داشته باشند. 

بنابراین، چه کاری می توانیم انجام دهیم تا شروع به صرفه جویی در هزینه های مواد غذایی کنیم؟

دستور العمل های قدیمی، مانند آنچه در کتاب های آشپزی بزرگان ما یافت می شود، نه تنها خانگی هستند.

این تغییرات کوچک به ایجاد انبوهی از غذاهای مشابه در سراسر جهان کمک کرد، اما بسته به جایی که در آن زندگی می‌کردید، تنها با کمی تغییر در هر یک از آنها. 

بنابراین، چرا برای احیای روزهای قدیم وقت نگذارید و دسته‌ای از سس‌های خانگی کاملاً جدید درست نکنید که نشان‌دهنده زمانی است که در حال حاضر در آن زندگی می‌کنید؟

سس خانگی

 از ظروف و بطری های شیشه ای که ممکن است برای سطل بازیافت نگه داشته اید استفاده کنید (اما قبل از استفاده مطمئن شوید که آنها را استریل کنید). 

دستور العمل هایی مانند موارد زیر را از اینترنت جمع آوری کنید یا از آنچه دارید برای ایجاد چیزی جدید استفاده کنید. به زودی، یخچال یا انباری با سس‌های خوشمزه و شیرین پر می‌شود و شما مانند مادربزرگ، موادی را آماده کرده و از هدر رفتن غذا جلوگیری می‌کنید. 

اگر عاشق کارامل هستید، نمی توانید در برابر این دستور غذا مقاومت کنید . این مقدار به بیش از 10 درجه در هر سرو می رسد، بنابراین اگر می خواهید هزینه ها را پایین نگه دارید، یک دستور العمل عالی است. آن را روی بستنی یا چیزکیک استفاده کنید (یا فقط آن را با قاشق بخورید!)  

 

شاید نان در قدیم مایکروویو نداشت، اما مطمئناً بطری‌های کشک لیمو در انباری داشت! این دستور فوق العاده ساده به مدت 7 تا 10 دقیقه در مایکروویو پخته می شود.

 ضربات ایستاده بالای اجاق گاز برای 30! این دستور غذا از موادی استفاده می‌کند که احتمالاً از قبل آماده کرده‌اید و ساده‌ترین و سریع‌ترین کشک لیمویی است که تا به حال درست کرده‌اید! احتمالاً دوست دارید کل مقدار آن را با قاشق بخورید.