با دمپایی یزی ادیداس توی خونه پرواز کن

اگر به دنبال دمپایی زیبا و راحت هستید دمپایی یزی ادیداس را حتما امتحان کنید. این نوع دمپایی  و برخی از انواع آن با کفی خود از شما در برابر لیز خوردن روی زمین های صاف محافظت می کنند. بسته به مدل، آنها برای فعالیت های مختلف مناسب هستند:

اگر به دنبال یک عصر دنج روی مبل هستید، برای مثال بالرین های آستردار پاهای شما را زیبا و گرم نگه می دارند. اگر یک ماراتن نظافت در پیش دارید، در قاطرها با کفی آناتومیک و کفی پروفیل، چسبندگی خوبی خواهید داشت. شما همچنین می توانید آنها را در خیابان به عنوان جایگزین صندل بپوشید.

دمپایی های کلاسیک معمولاً با نوک پنجه و پاشنه بسته مشخص می شوند. با شکل خود، آنها از پا حمایت زیادی می کنند زیرا نمی تواند بیرون بیفتد. پشم، نمد یا خزهای تقلیدی نرم و گرم هستند.

 قسمت رویی اغلب به زیر مچ پا ختم می‌شود و مواد انعطاف‌پذیر از پاها در برابر کشش یا کاشی‌های سرد محافظت می‌کند. یک زیره بادوام عایق نیز می باشد. اگر دوست دارید جوراب های ضخیم بپوشید ، دمپایی ها باید نسبتاً سخاوتمندانه باشند. 

کلاسیک ها با لباس های غیررسمی تفریحی مانند شلوار جین و پیراهن به خوبی ست می شوند.

دمپایی یزی ادیداس

چکمه های کلبه ای: زمستان گرم

در فصل سرد، چکمه های مجلسی مخملی، پاهای شما را گرم نگه می دارند. با ظاهری بافتنی، با پانچ جلوی شومینه شیک و راحت هستند. دمپایی شبیه جوراب های گرم با کفی تقویت شده است و جایگزینی است که مانند پوست دوم به پا می آید.

 آنها برای یک شب طولانی در یک سری مناسب هستند زیرا راحت هستند. همچنین می توانید دمپایی بدون جوراب بپوشید. آنها با شلوارهای شلوار چسبان یا جوراب شلواری به خوبی ست می شوند. 

یک پیراهن ساده و یک ژاکت کشباف بافتنی درشت با این کار غیر رسمی به نظر می رسند. اگر از طرفداران تک شاخ یا کمیک هستید، دمپایی های مخمل خواب دار به شکل حیوانات یا پنجه ها حال شما را خوب می کند.