با شوینده صورت زنیاک نوروا دیگری نیازی به بوتاکس کردن نیست

اگر می خواهیم پوست صورتمان سالم و درخشان به نظر برسد، باید از شوینده صورت زنیاک نوروا را به همراه یک سری عادات بهداشتی روزانه را در روتین زیبایی خود بگنجانیم .

اگرچه در بسیاری از مواقع به آن اهمیتی داده نمی شود، اما اگر بخواهیم از مشکلاتی مانند آکنه، سیاهی دور چشم یا شلی دوری کنیم، نمی توانیم آن را نادیده بگیریم.

اگر می خواهید بهداشت صحیح صورت را حفظ کنید ، به این نکات توجه کنید.

شوینده صورت

صورت خود را روزانه بشویید
پوست ما روزانه در معرض یک سری آلاینده ها قرار می گیرد که همراه با چربی خود پوست و بقایای مواد آرایشی از تنفس پوست جلوگیری می کند.

بسیار مهم است که صورت خود را روزانه ترجیحاً در شب بشویید تا به ما کمک کند آلودگی ها و سمومی که باعث گشاد شدن منافذ پوست می شوند را از بین ببریم و از از بین رفتن درخشندگی صورت جلوگیری کنیم.

در صورت داشتن پوست چرب، شستشوی صبحگاهی برای بزرگسالان نیز توصیه می شود.

از محصولات متناسب با پوست خود استفاده کنید
برای حفظ بهداشت صحیح صورت، فقط شستن خود با آب کافی نیست. لازم است از کرم پاک کننده ای استفاده کنید که به از بین بردن صحیح بقایای کثیفی و آرایش کمک می کند.

انتخاب نوع محصول بسیار مهم است، زیرا نباید آنقدر تهاجمی باشد تا چربی های طبیعی و سلول های سالم پوست را از بین نبرد، و نه آنقدر نرم باشد که مجبور به مالش زیاد و تحریک پوستمان نشود.

ما باید نوع پوست خود را نیز در نظر بگیریم ، زیرا محصولات مشابه برای پوست های چرب یا مستعد آکنه برای پوست های معمولی استفاده نمی شوند.

به حوزه های کلیدی توجه کنید
هنگام تمیز کردن، باید این کار را با حرکات ملایم از مرکز به بیرون انجام دهید و به نواحی که باقیمانده‌های آرایش و ناخالصی‌ها در آن‌ها تجمع بیشتری دارند، مانند چین‌های بینی ، خط مژه یا چانه توجه ویژه داشته باشید .

پوست را با دقت خشک کنید
وقتی بررسی کردید که صورت کاملا تمیز است، با آب ولرم بشویید و پوست را به آرامی خشک کنید و حوله را روی صورت فشار دهید.