خوراک مرغ رستوران ترکی باعث درمان پوکی استخوان شد

فرآیند مارینینگ در واقع بهترین اتفاقی است که برای خوراک مرغ رستوران قبل از پخته شدن می افتد. آن را مانند لذیذ ترکی نرم تر می کند. نکاتی که قبل از مرینیت کردن باید در نظر بگیرید مهم است که مرغ کاملاً تازه باشد، یعنی به طور مکرر ذوب و منجمد نشده باشد.

در مورد مرینیت کردن، اگر بپرسید چگونه مرغ را مرینیت کنید، می توانید آن را به مدت 2 ساعت در مقداری شیر یا نوشابه قرار دهید.

اگر می‌خواهید غذای پیچیده‌تر و مفصل‌تری تهیه کنید، می‌توانید مرغ خود را با یک مرینیت فوق‌العاده با روغن زیتون، آب پیاز رنده شده، مقداری شیر، ماست، سیر رنده‌شده، رزماری و ادویه‌هایی مانند آویشن مزه‌دار کنید.

خوراک مرغ

ما گفتیم 2 ساعت برای ماریناد کردن، اما اگر قرار است از قسمت بدون پوست مرغ مانند سینه مرغ استفاده کنید، می توانید آن را برای مدت بیشتری در سسی که آماده کرده اید نگه دارید. همانطور که می دانید اگر دقت کافی صورت نگیرد، سینه مرغ در هنگام پخت کمی خشک می ماند.

ما نمی خواهیم مرغت را اینقدر خشک بخوری.

ممکن است یک روز لازم باشد: چگونه مرغ را نگهداری کنیم؟

هنگام خرید مرغ، احتمالاً همان عصر آن را می‌پزید، اما اگر تصمیم گرفتید یک روز مرغ بخرید و چند روز آن را نگه دارید، یا اگر تصادفاً بیش از حد لازم خرید کردید، می‌خواستیم در نظر داشته باشیم که مرغ چگونه خواهد بود. ذخیره شده است.

چه یک مرغ کامل بخرید و چه فقط سینه مرغ، آن را کنار نگذارید. زیرا مرغی که برای مدت طولانی در دمای اتاق بماند به لانه باکتری تبدیل می شود. ما نمی خواهیم شما یک شام مرغ خوشمزه درست کنید و بعد از آن مسموم شوید.

پس آیا باید آن را در یخچال گذاشت؟ خیر پاسخ باید انجماد عمیق باشد، زیرا مرغ باید در دمای بسیار پایین نگهداری شود تا باکتری روی آن رشد نکند. البته نباید همه طرفش را در فریزر عمیق انداخت. آن را در یک ظرف یا کیسه دربسته قرار دهید که مطمئن هستید هوا بسته نیست.