رنگین‌ پوست ضد نژادپرستی و متمرکز بر تجربه جامع دانش آموزی

چه به صورت حضوری و چه مجازی، مدارس باید مکانی باشند که از نظر فرهنگی تأیید کننده، ضد نژادپرستی و متمرکز بر تجربه جامع دانش آموزی باشد.

تراست آموزش و مرکز ملی حقوق زنان اخیراً «محیط‌های آموزشی برای دختران رنگین‌پوست» را منتشر کرده‌اند، راهنمایی که به سیاست‌گذاران، مربیان و مدافعان منابعی که برای اصلاح این سیاست‌های حذفی و کمک به رشد همه دختران نیاز دارند، ارائه می‌کند.

این راهنما رنگ صنعتی اپوکسی شامل چک لیستی است که ایالت ها و مناطق می توانند از آن برای اطمینان از اجرای سیاست هایی استفاده کنند که اطمینان حاصل کند که دختران رنگین پوست در مدرسه ای امن و فراگیر شرکت می کنند.

رهبران در هر سطحی در سیستم آموزشی می توانند برای رفع نابرابری هایی که دختران رنگین پوست با آن مواجه هستند که منجر به تعلیق و ترک تحصیل می شود، با یکدیگر همکاری کنند.

این امر مستلزم تصدیق موانع سیستمی است که در داخل و خارج از کلاس تجربه می کنند. اسپری رنگ نسوز این راهنما و چک لیست یک شروع است، و اگر درست انجام شود می تواند برای ایجاد محیط های یادگیری عادلانه که در آن دانش آموزان احساس امنیت و پیشرفت کنند، حیاتی باشد.

اهداکنندگانی که به فضای آموزش اهمیت می دهند و در آن سرمایه گذاری می کنند، این منبع را نیز مفید خواهند یافت. خدمت به همه دانش آموزان مستلزم درک نیازهای جوامعی است که بیشترین تأثیر را دارند.

این یعنی یادگیری و مهمتر از همه، گوش دادن. رنگ نسوز برای بخاری پرداختن به شیوه های آموزشی مانند نظم و انضباط فقط یک شروع است. برای ایجاد تغییر واقعی، ما باید راه هایی را که تجربه دانش آموز در مدرسه با مسائلی مانند ناامنی غذایی و نبود مسکن پایدار مرتبط می شود، درک کنیم.

به عنوان تامین کنندگان مالی، ما باید مایل باشیم که به جامعه گوش دهیم و اعتماد کنیم که آنها در بهترین موقعیت برای شناسایی مشکلاتی که بر آنها تأثیر می گذارد و همچنین بهترین راه برای رسیدگی به آنها هستند.

از طریق کارم با شبکه ایجاد محیط‌های یادگیری عادلانه، اهمیت گوش دادن به جوامع و آنچه که آنها برای فرزندانشان نیاز دارند و می‌خواهند را درک کرده‌ام.

بهترین راه برای جلوگیری از زندانی شدن و جرم انگاری دختران رنگین پوست در آینده این است که با ریشه کن کردن سوگیری های سیستمی، رنگ نسوز سفید تمرکز بر رفاه همه جانبه دانش آموزان، و اولویت دادن به آنچه جوانان و خانواده ها می گویند به آنها نیاز دارند، سرمایه گذاری در سطح مقدماتی داشته باشیم.

برای سرمایه‌گذاران، حمایت از سازمان‌هایی که از دختران رنگین‌پوست در کلاس درس حمایت می‌کنند و روی کار متمرکز بر تجسم مجدد سیستم آموزشی ناعادلانه فعلی ما سرمایه‌گذاری می‌کنند، کلید تضمین این است که هر دانش‌آموزی بتواند به عنوان خود واقعی خود شکوفا شود.

  • منابع:
    1. IT’S TIME TO ADDRESS THE WAYS GIRLS OF COLOR ARE BEING PUSHED OUT OF THE EDUCATION SYSTEM
  • تبلیغات:
  1. مصرف گوشت و ماهی دریافت ماده مغذی ضروری
  2. چند فوت و فن ساده برای شاد بودن
  3. 2 قدم تا رسیدن به سرمایه بالای 2 میلیارد فاصله دارید
  4. اسکندر از حصیر در ویرانی تخت جمشید استفاده نمود