روش هایی که با آن ها دیگر جوراب زنانه پارازین را گم نمی کنید

اگر می خواهید هنگام راه رفتن در خیابان ظاهری عجیب و غریب داشته باشید، یکی از راه های مطمئن پوشیدن جوراب با صندل هایتان است.

حتی اگر جوراب‌هایی با پنجه‌های پاره‌شده پوشیده باشید، یکی از روش‌های اصلی مد است.

چقدر زمان تغییر کرده است، باستان شناسان جوراب های رومی باستان را با انگشتان شکاف و نشانه هایی از بقایای زنگ بین انگشتان کشف کردند.

یک مطالعه نشان داد که جوراب زنانه پارازین گمشده به طور متوسط 300 دلار هزینه اضافی برای خانواده به همراه دارد.

محتمل ترین منبع این زنگ میخی بود که بست صندل، محبوب ترین کفش رم را تشکیل می داد، بنابراین، رومیان باستان با صندل های خود جوراب می پوشیدند.

رومی ها تنها پوندکسرهای باستانی نبودند که زیر صندل خود جوراب می پوشیدند، جوراب های پشمی کشف شده در Oxyrhynchus در مصر نیز قرار بود زیر صندل پوشیده شوند.

اسکاتلندی های قرون وسطایی از جوراب ها برای تکمیل تارتان قبیله خود استفاده می کردند.

ممکن است جوراب های آرگیل را روی قوزک پای بازیکنان گلف یا به عنوان بخشی از لباس های هوشمند در محل کار دیده باشید، شاید نمی دانستید که جوراب های آرگیل در قرن پانزدهم در اسکاتلند به وجود آمدند.

افراد قبیله کوهستانی از این الگوی الماس های متقاطع به عنوان مکمل تارتان قبیله خود استفاده می کردند، الگوی چهاررنگی چند رنگ که در لباس های اسکاتلندی شامل طیف رنگی از سبز تا قرمز و آبی است.

هر قبیله اسکاتلندی یک تارتان متمایز با رنگ های منحصر به فرد داشت، اگر میراث اسکاتلندی دارید و اصل و نسب قبیله خود را می شناسید، به دنبال جوراب های آرگیل باشید که مطابق با تارتان قبیله شما باشد.

مگر اینکه این سرنوشت برای یک جفت جوراب مورد علاقه اتفاق بیفتد، این ممکن است فقط یک آزار جزئی به نظر برسد، اما جوراب های گم شده در واقع اضافه می شوند.

برای بسیاری از مردم، این می تواند چندین پرداخت خودرو یا قبض تلفن همراه باشد.