عسل کنار دزفول را جایگزین آنتی بیوتیک کنید

تا زمانی که رنگ عسل کنار دزفول تیره باشد، طراوت همان نوع عسل را می توانید مشاهده کنید. اصل چیست؟

هیدروکسی متیل فورفورال (HMF) موجود در عسل، شاخص کیفیت اصلی تازگی است. HMF معمولا به طور طبیعی در عسل یافت می شود و ماده ای است که از تجزیه فروکتوز در یک محیط اسیدی تشکیل می شود. 

اگر در هنگام تولید، فرآوری یا نگهداری و حمل و نقل، دما خیلی بالا باشد، HMF در عسل تولید می شود. هر چه میزان HMF کمتر باشد، عسل تازه‌تر است.

از آنجایی که HMF رنگ عسل را عمیق‌تر می‌کند، توصیه می‌شود هنگام خرید همان نوع عسل، عسل را با تاریخ تولید نزدیک‌تر و رنگ روشن‌تر انتخاب کنید، یعنی عسل تازه‌تر!

عسل

هنگامی که زنبورها شهد جمع آوری می کنند، همزمان گرده را به عسل وارد می کنند. با بررسی گرده موجود در عسل، می توان گونه های گیاهی متعلق به گرده را تجزیه و تحلیل کرد و سپس منبع عسل را از ناحیه رشد آن قضاوت کرد. گیاه مربوطه

بر اساس آزمایش، فاصله زیادی بین نواحی مشخص شده 3 مدل و نواحی مورد تجزیه و تحلیل وجود دارد. یکی از آنها به عنوان مصر مشخص شده است، اما بر اساس نتایج آزمایش ممکن است چین باشد.

 مبدا مشخص شده روی دو بسته، هر دو آلمان است، اما طبق نتایج آزمایش، منشاء عسل آنها «مدیترانه غربی» و «آمریکای جنوبی، آمریکای مرکزی و مدیترانه غربی» است.

اگرچه منشاء مشخص شده دو نمونه دیگر کاملاً با نتایج تجزیه و تحلیل سازگار نیست، اما هر دو در آسیا هستند که نسبتاً نزدیک است.

اگرچه در حال حاضر هیچ قانونی در هنگ کنگ وجود ندارد که برچسب منشاء عسل را الزامی کند، منشا عسل دم شده طبیعی یکی از ملاحظات مهم مصرف کنندگان در هنگام خرید است.