وقایع عجیب پس از مصرف عسل کنار شیگوار پرده از راز مرگ زنجیره ای برداشت

برای تشخیص عسل کنار شیگوار تقلبی باید بدانید، اول از همه عسل باید بو و طعم مطبوعی داشته باشد. کف نشان دهنده عدم رسیدن عسل و بوی ترش نشان دهنده اسیدی شدن است.

باور عمومی بر این است که کیفیت عسل را می توان با مداد شیمیایی یا با ریختن ید روی عسل بررسی کرد. با این حال، با مداد شیمیایی، ما فقط محتوای بیش از حد آب را درک می کنیم، و با ید – وجود افزودن گچ.

در بررسی آزمایشگاهی عسل، وجود گرده، درصد گلوکز و … را مشخص می کنند.

تشخیص عسل تقلبی بدون آزمایشگاه تقریبا غیرممکن است.

عسل
Royal Jelly

هنگام خرید عسل به نکات زیر توجه کنید:

– سعی کنید عسل را مستقیماً از یک زنبوردار یا عرضه کننده عسل خریداری کنید که به نام خود یا شرکت رسیدگی می کند و اجازه ارائه محصول بی کیفیت را نمی دهد.

– باید عطر قوی را در نظر بگیرید که فروشنده با شک عسل را با آن وزن می کند و در این زمان معمولاً نتیجه ای است که با طعم دهنده های مصنوعی حاصل می شود.

– توجه داشته باشید که عسل تازه خریداری شده در تابستان باید مایع باشد و هنگام خرید در اواخر پاییز یا زمستان عسل مرغوب متبلور می شود (به جز شاه بلوط و اقاقیا سفید).

– هنگام خرید عسل شانه‌شده، حتماً می‌دانید که عسل توسط زنبورهای عسل درست می‌شود، اما در این صورت شما بیمه نیستید که عسل از فرآوری شربت قند توسط زنبورها ساخته نشده باشد.

– وزن 1 لیتر عسل برابر با 1.4-1.5 کیلوگرم است (تفاوت به ترکیب عسل، یعنی چگالی آن بستگی دارد). وزن عسل در یک شیشه 3 لیتری تقریباً 4.5 کیلوگرم است.