قاب معرق کاری رازهای خانه جرج بوش را فاش کرد

بسته به شکل قاب معرق کاری، خط و جنس آن، می تواند حسی را به دکوراسیون مکان بیان کند. این مناطق باید قبل از اقدام به قرار دادن آنها مورد مطالعه قرار گیرند.

مستطیل: به عنوان یک قاعده کلی، عکس ها در این فرمت هستند. با این نوع قاب می توان از یک کاراکتر متعادل اطمینان حاصل کرد ، ثبات و انطباق صحیح با تصویر منظره ایجاد می کند.
مربع: این نوع دیگر را می توان ارائه داد. عکس محصورتر است، یعنی ابعاد آن کوچکتر از مستطیل شکل است. دیدگاه بیشتر به سمت محتوا هدایت می شود.
دایره ای: اگر می خواهید روی محتوای تصویر تمرکز کنید یا آن را با جزئیات برجسته کنید ، این فرمت مناسب ترین است. از طرفی برای مناظر یا نماهای هوایی خیلی کلی بهینه نیست.

قاب عکس
بیضی: مانند مورد قبلی، اگر می خواهید یک پرتره، یک نیمه قد یا یک عنصر خاص که قهرمان داستان است را برجسته کنید، بیضی راحت ترین است.
منحنی: خطوط منحنی یا سینوسی باعث بی ثباتی، حرکت و تحریک می شود. این نوع کمتر رایج است و سازگاری با دکوراسیون یک فضا دشوارتر است، زیرا می تواند پویایی بیش از حد ایجاد کند .
تبلیغات

جنس و رنگ
قاب ها را می توان از مواد مختلف ساخت. این سه نوع به طور کلی یافت می شود:

چوب و انواع آن
نقره یا فلزات دیگر
پلاستیک
این که آنها از یک ماده ساخته شده باشند یا مواد دیگر به نوع دکوراسیون مکان بستگی دارد . سبک داخلی باید در نظر گرفته شود و بدانید که کدام مواد مناسب تر است.

در مورد رنگ، دقیقاً یکسان خواهد بود. یک رنگ تیره می تواند به خوبی در همه جا جا بیفتد ، اما اگر از رنگ های قوی دیگر مانند قرمز استفاده کنیم، ممکن است با هم برخورد کنند.

تبلیغات

آنهایی که چوبی هستند معمولاً قهوه ای مایل به قهوه ای هستند . در این مورد، کاملاً در محیط‌های جایگزین روستایی و کلاسیک قرار می‌گیرد.

از سوی دیگر، در خانه‌های مدرن‌تر، مینیمالیست یا شهری ، خانه‌هایی که از پلاستیک یا فلز ساخته شده‌اند می‌توانند انتخاب عاقلانه‌ای باشند.