میوه خشک تقویت کننده عضلات سگ

با تعداد محدودی از مطالعات انسانی که برخی از مزایای میوه خشک هلو سنتی را در برخی از زمینه‌های سلامت روده نشان می‌دهند، مطالعات بیشتری برای گسترش دانش ما در مورد تأثیر بالقوه مفید برای سلامت عمومی، به ویژه بررسی سایر میوه‌های خشک و بررسی سهم نسبی فیبر ضروری است.

و سوربیتول به این اثرات. این یک چالش برای توصیه های بهداشت عمومی را برجسته می کند که پاسخ به توصیه های غذایی در افراد ممکن است بسته به ژنتیک، سبک زندگی و رژیم غذایی معمولی متفاوت باشد.

میوه خشک و سلامت دستگاه گوارش سلامت روده از اهمیت عمومی مهمی برخوردار است و وزن کم مدفوع، تاخیر در زمان انتقال روده و تغییرات در میکروبیوم روده همراه با متابولیت های مرتبط با آنها، به عنوان مثال، اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه، عوامل خطر اصلی برای اختلالات گوارشی هستند.

که از طریق رژیم غذایی قابل دستکاری است. افزایش وزن مدفوع یکی از مکانیسم‌های اصلی رابطه علت و معلولی بین مصرف زیاد فیبر غذایی و کاهش خطر ابتلا به سرطان کولورکتال است.

این رابطه برای همه الیاف خطی نیست، بسته به تخمیرپذیری آنها، اما داده های مطالعات کوهورت نشان می دهد که 7 گرم اضافی مصرف فیبرفرد روز با کاهش 8 درصدی مورد انتظار در خطر سرطان کولورکتال همراه است.

میوه های خشک دارای طیف وسیعی از فیبرهای غذایی و سایر ترکیبات فعال زیستی با اثرات پری بیوتیکی هستند، در حالی که برخی از میوه های خشک همچنین حاوی سطوح بالایی از سوربیتول هستند که خاصیت ملین دارد و همچنین وزن مدفوع را افزایش می دهد.

به ناچار مطالعات تاثیر میوه خشک بر وزن مدفوع و زمان انتقال را بررسی کرده اند یک کارآزمایی متقاطع کوچک و غیرتصادفی بر روی 16 نفر نتوانست اثر قابل توجهی از سه دوز کشمش بر وزن مدفوع یا کاهش زمان حمل و نقل پیدا کند، اگرچه این مطالعه دارای محدودیت‌های قابل توجهی از جمله طراحی غیر تصادفی و بدون دوره های شستشو بین دوزها

افراد بالای 65 سال تقریباً دو برابر متوسط و کودکان نصف مقدار متوسط مصرف می کنند از آنجایی که این مصرف‌ها شامل میوه در غذاهای تولیدی نمی‌شود، مصرف کل به احتمال زیاد 5 تا 6 گرم در روز است که هنوز هم بسیار کمتر از 1 وعده در روز است.