نگهداری دائم طلا در آب این نوع مشکلات را به وجود می آورد!

طلای موجود در سنگ ها معمولاً به صورت دانه های پراکنده نامرئی، به ندرت به صورت تکه های به اندازه کافی بزرگ و حتی به ندرت به صورت توده ها یا رگه ها نگهداری طلا در فویل آلومینیوم ظاهر می شود.

کریستال هایی با قطر حدود 2.5 سانتی متر 1 اینچ یا بیشتر در کالیفرنیا یافت شده اند. توده هایی که برخی از آنها حدود 90 کیلوگرم 200 پوند هستند از استرالیا گزارش شده است.

ذخایر آبرفتی طلا که در جویبارها یا در کنار آن یافت می شود، منابع اصلی این فلز برای مصر باستان و بین النهرین بوده است.

ذخایر دیگری در لیدی (اکنون در ترکیه) و سرزمین های دریای اژه و در ایران نگهداری زیتون برای مدت طولانی، هند، چین و سرزمین های دیگر یافت شد.

در قرون وسطی منابع اصلی طلا در اروپا معادن زاکسن و اتریش بودند.

عصر تولید طلا که پس از کشف قاره آمریکا توسط اسپانیایی ها در دهه 1490 انجام شد، احتمالاً بزرگترین دوره ای بود که جهان تا آن زمان شاهد بوده است.

بهره برداری از معادن نقره فروشی اصفهان توسط کار برده و غارت کاخ ها، معابد و قبرها در آمریکای مرکزی و جنوبی منجر به هجوم بی سابقه طلا شد که به معنای واقعی کلمه ساختار اقتصادی اروپا را نامتعادل کرد.

از کشف جهان جدید توسط کریستف کلمب در سال 1492 تا 1600، بیش از 225000 کیلوگرم (8000000 اونس) طلا یا 35 درصد تولید جهانی از آمریکای جنوبی به دست آمد.

معادن دنیای جدید – به ویژه معادن در کلمبیا – تا قرن 17 و 18 ادامه یافت و به ترتیب 61 و 80 درصد از تولید جهانی را به خود اختصاص داد 1،350،000 کیلوگرم (48،000،000 اونس) در قرن 18 استخراج نقاشی با رنگ روغن شد.

  • منابع:
    1. gold chemical element
  • تبلیغات: 
    1. لوله پلی اتیلن قابلیت خنک کنندگی دارد
    2. کشمش پر مصرف ترین میوه خشک جهان است
    3. خطرات استفاده از روغن موتور تقلبی
    4. 3 راه کسب درآمد برای دوران بازنشستگی!