چرا انتخاب روسری برای خانومها بسیار اهمیت دارد؟!

به این ترتیب، تحقیقات بیشتری برای بررسی ویژگی‌های ساختار کلاس، سبک تدریس و محیط کلاس مورد نیاز است که به طور قابل‌توجهی به ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و در نتیجه افزایش عملکرد کلاس مدل لباس مجلسی حریر شیشه ای کمک می‌کند.

این مطالعه از مدل روسری معرفی شده توسط راک (2008) به عنوان یک ابزار انگیزشی برای افزایش عملکرد دانش آموزان، به ویژه در زمینه های آموزشی بسیار نامشخص استفاده می کند.

مدل SCARF از طریق مخفف وضعیت، قطعیت، استقلال، ارتباط و انصاف به پنج حوزه شستشوی رادیاتور بخاری ماشین با جوهر نمک تقسیم می‌شود.

وضعیت به احساس اهمیت فرد در مقایسه با دیگران اشاره دارد. قطعیت به توانایی درک شده برای دانستن و پیش بینی نتایج آینده مربوط می شود.

خودمختاری نمونه ای از احساس کنترل فرد بر محرک های اجتماعی و اینکه چگونه ادراک رفتارها می تواند بر نتیجه موقعیت ها تأثیر بگذارد را نشان می دهد.

ارتباط به امنیت و ارتباط کلی محیط، مردم و شرایط اجتماعی اشاره دارد یک لیتر چند لیوان است در نهایت، انصاف تعادل نسبی مورد انتظار بین مردم را توصیف می کند.

در این مطالعه، ما یک مدل میانجی را آزمایش کردیم که در آن یک رابطه غیرمستقیم بین هر عنصر روسری (وضعیت، اطمینان، استقلال، ارتباط و انصاف) و عملکرد دانش‌آموز را از طریق افزایش انگیزه درونی فرض کردیم.

این مطالعه به درخواست مطالعات تجربی بیشتر برای ارائه اعتبار به مدل روسری از طریق داده های تجربی می پردازد.

اگرچه مدل روسری آموزش بستن روسری لاکچری در طول سال ها مورد توجه گسترده پزشکان قرار گرفته است، مطالعات تجربی کمی از این مدل پشتیبانی می کند.

  • منابع:
    1. Using SCARF as a motivational tool to enhance students′ class performance
  • تبلیغات: 
    1. مناظره دو رقیب سرسخت در کشور برزیل با توهین شروع شد!
    2. استفاده از مواد پلی اتیلن در پخت بیسکوییت ساقه طلایی!
    3. نهال در اکوسیستم چه نقشی دارد؟
    4. کشف گونه ای از دکمه ای سحرآمیز در اتریش!