کشمش بیدذانه تاکستان برای درمان کک و مک کاربرد دارد

تفاوت اصلی انگور و کشمش بیدانه تاکستان در این است که انگور میوه های تازه و شیرینی است که فقط در فصول خاصی قابل کشت است. از سوی دیگر، کشمش شکل خشک شده انگور است که برای مدتی در زیر نور خورشید نگه داشته شده یا آب آن کم شده است هر دو این میوه ها، انگور و کشمش انواع مختلفی در خود دارند.

انگور میوه یا توتی است که طعم شیرین می دهد. به صورت توت در گیاه گلدار به نام Vitis یافت می شود که در بین مردم به عنوان انگور شناخته می شود.

دوره زمانی که می توان انگور کشت کرد، میوه فصلی و غیر اقلیم است. از انگور برای انواع مختلفی مانند تهیه شراب، آب میوه، سرکه، مربا و روغن استفاده می شود.

کشمش نوعی خشک شده از انگور است که می‌توان آن را به‌صورت خام خورد یا برای مصارف متعدد دیگر استفاده کرد. کشمش فواید پزشکی مانند درمان مشکلات گوارشی در بدن ما دارد.

مدت زمان کشت کشمش می تواند شبیه به انگور باشد، اما کشمش را می توان برای مدت طولانی تری نگهداری کرد زیرا تازه نیست، بلکه شکل خشکیده آن است.

انگور میوه یا توت گیاه گلدار به نام ویتیس یا معمولاً به عنوان انگور شناخته می شود. این میوه طعم شیرین و ترش دارد. انگور حاوی دانه هایی در آن است زیرا از گیاهان گلدار کشت می شود.

فصل رشد انگور به صورت خوشه ای اتفاق می افتد و در تمام فصول موجود نیست. انگور هم در آشپزی و هم در زمینه پزشکی کاربردهای متعددی دارد.

کشمش شکل خشک شده انگور است که طعمی شیرین، نرم و آبدار دارد.

دوره کشت کشمش نسبت به انگور زمان بیشتری می برد، زیرا پس از کشت انگور، باید انگور را زیر نور خورشید نگه داشت و برای مدتی خشک کرد تا خشک شود و کشمش درو شود.