کفش ورزشی فوتسال ارزان و مزایای استفاده از آن

مشکل اکثر کفش ورزشی فوتسال ارزان این است که خیلی سنگین هستند و به طور خاص برای حرکات سریع فوتسال طراحی نشده‌اند. وقتی فوتبال بازی می‌کنید، کفش‌های سبک وزن و انعطاف‌پذیر می‌خواهید تا بتوانید به سرعت در زمین حرکت کنید، اما بیشتر کفش‌های داخلی فقط هستند.

خوب، برای این منظور خیلی بزرگ است. آنها کشش یا انعطاف کافی برای اجازه دادن به بازیکن واقعی ارائه نمی دهند. اگر به دنبال بهترین کیفیت هستید اما نمی خواهید بیش از 100 یورو هزینه کنید، دقیقاً آنچه را که نیاز دارید با این گزینه های عملکرد عالی با بودجه دریافت کنید.

کفش ورزشی

ارزان ترین کفش فوتسال را از کجا بخریم؟

قیمت کفش فوتسال در سطوح آماتور و حرفه ای متفاوت است. کفش فوتسال تولید شده با مواد با کیفیت و تکنولوژی پیشرفته با قیمت های ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می شود.

کفش های Decathlon که عملکرد مسابقه شما را افزایش می دهند و به شما احساس توپ را می دهند، میزبان مدل های زیادی از سطح مبتدی تا سطح بالا هستند. با محصولاتی که فقط برای فوتسال توسعه یافته اند، این به شما بستگی دارد که مهارت خود را ارتقا دهید.

تفاوت کفش فوتسال و کرامپون چیست؟

کفش‌های فوتبال داخلی نوعی کفش هستند که سطح بالایی گیره‌ها را با تنها ویژگی‌های ورزش‌های داخل سالن ترکیب می‌کند. اساسی ترین ویژگی که گیره ها و کفش های فوتبال داخلی را متمایز می کند طراحی زیره آنها است.

کفش های فوتسال که کف آن برای کف سالن مناسب است، به لطف ویژگی های سطحی کرامپون ها و زمین های فرش، اجازه می دهد تا کنترل توپ، شوت و حرکات فنی در سطح مطلوبی باشد.

زیره لاستیکی ضد لغزش باعث می شود تا در بازی هایی که همیشه نیاز به حرکت دارند، به عملکرد مطلوب دست پیدا کنید.