کیف مدارک عجیبی که پول تولید می کرد

عایق حرارتی، بالاترین درجه نسوز + مقاوم در برابر آبدر کیف مدارک  حفاظت نهایی را برای وسایل و اسناد خود دریافت کنید.

کیف اسناد نسوز به لطف پارچه فایبر گلاس دارای گواهی UL94 V-0 می تواند گرما را تا 2000 درجه فارنهایت تحمل کند.

برای محافظت بیشتر از اقلام کاغذی، یک لایه میانی عایق حرارتی اختصاصی و همچنین داخلی با روکش فویل آلومینیومی وجود دارد. علاوه بر این، قسمت بیرونی از سیلیکون ضد آب ساخته شده است تا از آسیب آب ناشی از شلنگ های آتش نشانی جلوگیری کند.

دسترسی آسان، باز شدن گسترده وقت خود را برای ماهیگیری اسناد و اشیاء با ارزش کوچک تلف نکنید! به لطف دهانه عریض بالای کیسه نسوز (16 اینچ l*5 اینچ)، می‌توانید بدون زحمت به کلاسورهای 3 حلقه، آلبوم‌های عکس، اظهارنامه مالیاتی، لپ‌تاپ، شناسنامه و سایر اسناد حساس دسترسی داشته باشید.

کیف

به علاوه، حتی اگر دست‌های بزرگی دارید، به راحتی می‌توانید اقلام کوچک‌تری مانند پاسپورت، پول نقد و جواهرات را پیدا کنید. فقط برای پیدا کردن یک چیز همه چیز را دور ریخته نیست!
مواد راحت و به راحتی تمیز می شود داخل برخی از جعبه های نسوز ممکن است در طول سال ها کثیف شود، بنابراین تمیز کردن آن بسیار آسان است!

پوشانده شده با یک فویل آلومینیومی بادوام (به جای فایبرگلاس در معرض)، شما خرده نخواهید شد و می توانید با استفاده از یک پارچه مرطوب، کل کیسه نسوز را به راحتی تمیز کنید. بعلاوه، سطوح کیف صاف است، بنابراین در صورت نیاز به حمل آن در هر جایی، هیچ سطح خارش یا ناراحتی ندارد.

بند بادوام و طراحی همه کاره اگر اغلب با نگهدارنده سند خود سفر می‌کنید، باید بادوام باشد و آماده مقاومت در برابر هر چیزی باشد.

به همین دلیل است که ما بند شانه‌ای را آزمایش کردیم که می‌تواند تا وزن 45 پوند و دسته آن تا 45 پوند را تحمل کند. 35.

این کیف اسناد نسوز که به زیپ‌های محکم و قابل قفل، فلپ Velcro و دوخت مقاوم در برابر آتش مجهز شده است، می‌تواند به همه جا برود و همچنان حرفه‌ای به نظر برسد. طراحی تاشو آن را برای سفر عالی می کند و طراحی ضد انفجار باعث ایمن شدن ذخیره باتری می شود.