گوجه فرنگی امروز در بازار باعث لیز خوردن و مرگ مغزی یک کودک شد

گوجه فرنگی لاغر کننده واقعی است. گوجه فرنگی امروز در بازار به عنوان یک لاغر کننده عالی فروش بالایی دارد. 

علاوه بر این استدلال‌های واقعا قوی برای تأثیرات گوجه‌فرنگی برای سلامتی، باید به فواید گوجه‌فرنگی در رژیم غذایی روزانه‌تان نیز نگاهی بیندازید.

زیرا «مصرف روزانه ۲۵۰ گرم گوجه‌فرنگی سالم است» ، متخصص ما نشان می‌دهد . پزشکی مایسنر

گوجه فرنگی 95 درصد آب است، بنابراین به طور طبیعی کالری زیادی ندارد. همانطور که قبلاً در جدول ارزش غذایی ذکر شده است، 100 گرم گوجه فرنگی حاوی تنها 19 کالری است.

گوجه فرنگی امروز در بازار

بنابراین گوجه فرنگی به عنوان یک میان وعده سالم ایده آل است، که مواد مغذی را فراهم می کند، به سختی به حساب کالری اضافه می کند و به لطف محتوای بالای آب، همچنان معده شما را پر می کند. ایده آل برای کسانی که می خواهند چند کیلو وزن کم کنند.

در حالت ایده آل، گوجه فرنگی را می توان با همه سبزیجات، گوشت یا ماهی ترکیب کرد تا در آشپزخانه شما خستگی ایجاد نشود.

گوجه‌فرنگی علاوه بر مواد مغذی بی‌شمار، 95 درصد آب دارد که این سبزی قرمز را لاغرتر می‌کند.

خرید گوجه فرنگی – خوب است بدانید!

باید مراقب میزان رسیده بودن گوجه فرنگی باشید. گوجه‌فرنگی‌هایی که هنوز سبز و نارس هستند حاوی سولانین هستند، ماده‌ای که در صورت مصرف بیش از حد می‌تواند بسیار سمی باشد.

اما از همه گوجه‌فرنگی‌های سبزی که در بازار پیدا می‌کنید ناامید نشوید: برخی از انواع گوجه‌فرنگی هنگام رسیدن نوارهای سبز رنگ دارند و کاملاً بی‌ضرر هستند.

اگر مطمئن نیستید، همیشه می توانید از فروشنده سوال کنید یا می توانید از تست فشار استفاده کنید. اگر با انگشت فشار دادن گوشت کمی بدهد، گوجه فرنگی رسیده است .

آیا گاهی اوقات از این که گوجه فرنگی های سوپرمارکت طعم نسبتاً ضعیف و آبکی دارند ناراحت می شوید؟ توضیح این امر در این واقعیت نهفته است که گوجه فرنگی برای مصرف انبوه اغلب در حالی که هنوز سبز است برداشت می شود تا بتواند از حمل و نقل جان سالم به در ببرد.

سپس گاز اتیلن قبل از فروش به گوجه فرنگی ها اضافه می شود تا به زودتر رسیدن آنها کمک کند.

با این حال، این منجر به از دست دادن نه چندان چشمگیر طعم می شود. بنابراین توصیه می کنیم همیشه گوجه فرنگی را به صورت منطقه ای و در صورت امکان با کیفیت ارگانیک خریداری کنید.