با شیرینی پسته خندان دندانتان را مرواریدی کنید

کیک پنیر وگان انجیر و پسته و شیرینی پسته خندان پیسنهاد خاص ما به شماست تا ضیافتی شیک و به یاد ماندنی به راه بیاندازید.

این کیک پنیر وگان الهی انجیر و پسته؛ یکی از رویایی ترین چیزکیک هاست. تهیه شده از پوسته پسته خام انجیر، لایه پنیر پسته خامه ای، مربای انجیر و سس کارامل خوشمزه وگان، بازی از طعم های خوشمزه است.

امروز دستور تهیه یک کیک پنیر وگان زیبا با انجیر و پسته را آورده ام که با عالی ترین و خوشمزه ترین سس کارامل گیاهی که تا به حال در عمرم چشیده ام، روی آن قرار داده شده است.

مردم، این سس کارامل ساده ترین چیز در جهان برای تهیه است. و این بهترین سس کارامل گیاهی خواهد بود که تا به حال چشیده اید، تضمین می کنم. من می خواهم یک پست کامل به آن اختصاص دهم، خیلی خوب است! دستور پخت زیر را بررسی کنید.

شیرینی پسته

به هر حال، بیایید بیشتر در مورد چیزکیک صحبت کنیم زیرا بعداً پستی در مورد سس کارامل گیاهی خواهم گذاشت.

این کیک پنیر انجیر و پسته است. از بین همه چیزکیک های گیاهی که تا به حال درست کرده ام، این مطمئنا خوشمزه ترین کیک بود (بله، به دلیل کارامل، اما همچنین به دلیل خود چیزکیک خوشمزه).

با پوسته انجیر و پسته شروع می کنیم. خیلی راحت درست میشه. من از انجیر خشک در پوسته و همچنین پسته استفاده کردم.

کیک پنیر وگان انجیر و پسته

من از انجیر کالیفرنیا روی این چیزکیک گیاهی استفاده کردم.

برای کیک پنیر انجیر و پسته قرار است دو قسمت جداگانه وجود داشته باشد. قسمت اول خمیر چیزکیک پسته است که با بادام هندی، پسته و غیره درست می شود. این خمیر خامه ای وگان چیزکیک خواهد بود. سپس قسمت مربای انجیر را داریم که داخل چیزکیک می چرخد.

کیک پنیر وگان انجیر و پسته

برای مربای انجیر از Orchard Choice Mission Figlets استفاده کردم. آنها را ریز خرد کردم و در ظرفی با آب، شربت افرا و کمی آب لیمو به جوش آوردم.