تابلو نقره اصل که باعث دور شدن انرژی های منفی از خانه شما می شود

قاب‌های گالری از یک حصیر برای ایجاد یک جلوه فریم در قاب برجسته استفاده می‌کنند که ممکن است اغلب درمورد تابلو نقره اصل در نصب عکاسی موزه مشاهده کنید.

قاب‌های گالری چوب سخت واقعی ما همین زیبایی‌شناسی را به همراه طراحی مدرن اواسط قرن به هر اتاقی در خانه شما می‌آورند.

ایده آل برای..
از این سبک قاب به عنوان خانه ای برای پر ارزش ترین چاپ های خود استفاده کنید و تعدادی از آنها را به هم بچسبانید تا دیوار گالری را که همیشه می خواستید ایجاد کنید.

قاب‌های گالری ما شامل چاپ گیکله ممتاز – ترکیب رنگ غنی و واقعی با کاغذ با کیفیت آرشیوی – برای مجموعه‌ای ارزشمند برای موزه، درست در خانه شما.

نمایش نکات
قدرت در اعداد وجود دارد. سعی کنید مجموعه ای از چهار یا چند فریم را برای ظاهری تاثیرگذار کنار هم قرار دهید، و از ترکیب و تطبیق پایان های فریم در طول مسیر نترسید – این کار تنوع و جذابیت بصری ایجاد می کند.

به علاوه، این یک میانبر ساده برای نوع طرح رنگی ظریف و در عین حال پیچیده است که قطعات اتاق را به هم متصل می کند.

تابلو

قاب مدرن
سه اندازه مختلف از قاب های فلزی مدرن که یک دیوار هنری را تشکیل می دهند
چرا ما آن را دوست داریم
نمایه نازک سبک‌های قاب مدرن به عکس‌های شما اجازه می‌دهد در مرکز توجه قرار گیرند، تا ظاهری مینیمالیستی داشته باشد که بر چاپ تأکید دارد.

قاب فلزی مدرن ما یک گزینه با کیفیت عالی برای هر فضایی است که آماده آویزان شدن به عنوان یک قطعه مرکزی یا همراه با سایر قطعات در یک دیوار گالری است.

ایده آل برای..
قاب فلزی مدرن برای افزودن پیچیدگی و جذابیت مدرن به مضامین دکوراسیون مینیمالیستی طراحی شده است – اما در فضاهای شهری-صنعتی بهترین حالت را دارد.

نمایش نکات
دو قاب بزرگ را با هم جفت کنید تا نمایشگری شگفت‌انگیز باشد، یا اندازه‌های مختلف فریم‌های کوچک‌تر را مانند تصویر بالا ترکیب و مطابقت دهید. به یاد داشته باشید:

صرفاً به این دلیل که شما روکش های فلزی دیگری در فضای خود دارید، به این معنی نیست که فریم های شما باید دقیقاً با آنها مطابقت داشته باشند – کمی تنوع بسیار زیاد است. (فقط از نمایش نمونه در راهنمای ما برای هنر دیوار استفاده کنید.)