خیاط خلاق که کاغذ کرپ را جایگزین پارچه کرپ کرد

آیا تا به حال در مورد کاغذ کرپ  چیزی شنیده اید ؟

آن را با پاپیه ماشه اشتباه نگیرید… اینها ورق های کاغذی با سطوح نامنظم، موج دار هستند تا چین های کوچک و کم عمق را تشکیل دهند.

این یکی از تفاوت های کاغذ راه راه است. کاغذ کرپ عمدتا برای صنایع دستی و DIY در خانه استفاده می شود و برای کارهای خلاقانه، حرفه ای و آماتور مناسب است.

برای حفظ ضایعات یا همچنین برای ساختن تزئیناتی که برای هر کسی خوشایند است خوب است. بگذار تخیل ما آزاد شود !

کاغذ کرپ یک گزینه عالی است، نه تنها به این دلیل که یک ماده طبیعی و کاملا قابل بازیافت است، بلکه فضای کمی را اشغال می کند و در همه رنگ ها موجود است.

از نظر فنی، کاغذ کرپ با استفاده از فرآیند «نمدکاری» ساخته می‌شود، که شامل مونتاژ الیاف سلولزی یا مواد بازیافتی است که در سوسپانسیون آبی پردازش می‌شوند و سپس آبگیری و خشک می‌شوند.

کاغذ کرپ

شما می توانید آن را در فروشگاه های لوازم التحریر پیدا کنید، بنابراین شما آماده شروع به ایجاد دکوراسیون فوق العاده هستید!

فیوری
یک کلاسیک واقعی، گل های کاغذی کرپ هستند .

برای درست کردن آنها، کافی است یک نوار بلند از کاغذ کرپ را برش دهید و آن را روی یک تکیه گاه سفت (مانند نی یا سیخ) بچسبانید.

قسمت بالایی نوار را با قیچی برش دهید و به این ترتیب گلبرگ های گل ایجاد کنید. بسته به نحوه برش قسمت بالا، انواع مختلفی از گلبرگ ها را دریافت خواهید کرد. گرد، نوک تیز، مربع… آزمایش کنید و تمام گل هایی را که می توانید خلق کنید ببینید!

پروانه
همچنین می توانید پروانه های کاغذی ایجاد کنید .

از هر طرف یک مربع 3 سانتی متری ببرید، اما دور یکی از رئوس را نیز دایره ای به قطر حدود 2 سانتی متر ببرید. در عمل باید مربعی با دایره ای که یکی از رئوس آن به هم وصل شده است به دست آورید.