روح سرگردانی که در داکت اسپلیت ایران رادیاتور 36000 زندگی می کرد

تهویه های سقفی داکت اسپلیت ایران رادیاتور 36000 یا بادگیرها برای تامین و تهویه تهویه فضاهایی که در آنها خدمت می کنند استفاده می شود.

با این حال، ساختمان ها اغلب در شرایطی ساخته می شوند که جهت باد غالب وجود ندارد.

تحقیقی بر روی بادگیرهای چهار و شش بخش برای تعیین عملکرد نسبی آنها در شرایط باد مختلف با استفاده از مدل‌های مقیاس در یک تونل باد انجام شد.

نتیجه گیری نشان می دهد که بادگیرهای شش بخش عملکرد قابل پیش بینی تر و قابل اعتمادتری در شرایط باد نامشخص یا متغیر دارند. با این حال، یک بادگیر چهار بخش که 45 درجه نسبت به باد غالب جهت گیری می کند.

داکت اسپیلت

بیشترین اختلاف فشار و در نتیجه بالاترین سرعت کانال را در یک تاسیسات ایجاد می کند. کار بیشتر در مورد استراتژی‌های شرایط بدون باد خلاصه می‌شود و دامنه تحقیقات بیشتر نشان داده می‌شود.

هواکش های سقفی شکاف دار یا بادگیرها هم به منظور تامین و هم خروج هوا از محل مورد نظر استفاده می شوند. با این حال، ساختمان ها اغلب در شرایطی ساخته می شوند که جهت باد غالب وجود ندارد.

تحقیقات در تونل باد بر روی سنسورهای باد چهار و شش قسمتی برای تعیین عملکرد نسبی آنها در شرایط مختلف باد با استفاده از مدل‌های تونل باد انجام شده است.

یافته‌ها نشان می‌دهد که سنسورهای شش بخش باد در شرایط باد نامشخص یا متغیر عملکرد قابل پیش‌بینی و قابل اعتمادتری دارند. با این حال، فن های چهار قطعه ای با زاویه 45 درجه نسبت به باد غالب،