پیراهن مردانه بافت قدیمی لیونل به قیمت 15 میلیون دلار در حراجی فروخته شد

شکی نیست که پیراهن مردانه بافت  یکی از بهترین لباس های مردانه است. این لباس‌های فروتن برای قرن‌ها، احتمالاً هزاران سال، جزء اصلی کمد لباس مردانه بوده‌اند. آنها فراتر از زمان، سلیقه، کد لباس و جمعیت شناسی هستند.

هنگامی که یک انتخاب پایه محکم دارید، یک پیراهن برای هر مناسبتی در تمام طول سال خواهید داشت.

برای استفاده کامل از لباس مورد علاقه مردان، داشتن مدل های مختلف پیراهن مهم است. طیف وسیعی از گزینه ها که هر احتمال و موقعیتی را پوشش می دهد. این باید شامل انواع پارچه ها و برش ها و ترکیبی از سبک های رسمی و غیر رسمی باشد.

پنج مدل پیراهن کلاسیک وجود دارد که می تواند به راحتی تمام پایه ها را بپوشاند که در زیر لیست شده است. از خنکی کتانی گرفته تا ظرافت پوپلین، اینها پیراهن های کلیدی هستند که هر مردی باید برای رویارویی با هر موقعیتی به سبک خود داشته باشد.

پیراهن مردانه بافت

پیراهن پوپلین

یک پیراهن ساده پوپلین سفید باید یکی از لوازم اصلی کمد لباس شما باشد. با بافت ابریشمی خود، پایه مناسبی برای پوشیدن با یک کت و شلوار هوشمند است، و به اندازه کافی تنفس می کند تا به راحتی زیر کت ها و کت های سنگین بپوشید.

پوپلین که با ظرافت و نرمی تارهایش و سفتی بافت آن مشخص می‌شود، برای مکان‌های رسمی بهتر است، اما می‌توان آن را در یک بافت غیررسمی نیز پوشید.

در انتخاب پیراهن اداری یا ترکیب آن با لباس پارچه خوبی است و در هر زمانی از سال به جز در گرم ترین روزها قابل پوشیدن است.

از نظر استایل، پیراهن پوپلین بهترین انتخاب است که با لباس‌های غیررسمی تجاری یا اجرایی پوشیده شود. در حالت اول، آن را با یک کت و شلوار تک رنگ سرمه ای یا طوسی، یک کراوات متضاد و یک جفت کفش دربی چرم مشکی ست کنید.

اگر مناسبت به چیزی غیررسمی‌تر نیاز دارد، بدون کراوات لباس بپوشید، شلوارهای مجلسی را با شینیوهای خوش‌پوش تعویض کنید و ظاهر را با یک ژاکت بافتنی یقه‌کار تکمیل کنید.

وقتی صحبت از کفش به میان می‌آید، یک چکمه جیر قهوه‌ای تیره به اندازه‌ای ظریف است، اما به اندازه‌ای معمولی است که با شلوار برخورد نکند.