شخصیت یک فرد را می توان با توجه به اهمیت لباس از طریق ظاهر آشکار کرد و انتخاب در لباس و سارافون دخترانه می تواند مسئولیت، موقعیت، قدرت و توانایی موفقیت را نشان دهد.
در قضاوت دانشآموزان، لباس رسمی معلمان نشاندهنده شایستگی است و لباس به فرد اجازه میدهد تا اجازه بیشتری به ایدهها بدهد.
معلم باید به اندازه کافی حرفه ای لباس بپوشد تا اقتدار ایجاد کند و حرفه ای بودن را حفظ کند.
فارغ از آزادی ها، معلم باید بر دانش آموزان تمرکز کند تا آنها مجبور شوند یادگیری را در کلاس خود دوستانه بسازند.
از این پس، چگونگی تأثیر لباس و ساعت چوبی معمولاً بر یادگیری دانش آموزان بسته به نگرش دانش آموزان، دغدغه اصلی این مطالعه است.
لباس رسمی نه تنها در پیروی از هنجارها بلکه برای جلب احترام، حرفه ای بودن و حفظ فاصله اجتماعی اهمیت دارد.
در یک مطالعه قبلی، ادراک دانشآموزان از لباس پوشیدن با مفاهیم حرفهای و غیرحرفهای نیز متفاوت بود.
علاوه بر در نظر گرفتن تأثیر لباس و سالاد کلم و انار و هویج از نظر شناختی، لباس بر سبک پردازشی که تغییرات نحوه تفسیر اشیاء، افراد و رویدادها را اندازهگیری میکند، تأثیر داشت.
لباس همچنین تحت تأثیر برداشت های دیگران قرار می گیرد و نشان می دهد که چگونه با دیگران رفتار می شود.
پوشیدن لباس رسمی فرد را فردی منطقی و شایسته توصیف می کند، اما لباس غیر رسمی به معنای دوستانه و آرام است.
تاترو خلاصه کرد که جنسیت تأثیر کمی بر ارزیابی اعضای هیئت علمی دارد.
با این حال، رتبهبندی دانشآموزان اغلب تحت تأثیر عواملی است که ارتباط بسیار کمی با اثربخشی تدریس دارند.
به طور کلی، لباس و شال و کلاه بچه گانه رسمی یا حرفه ای بیشتر از همه ناظران مثبت تلقی می شود.
در نتیجه، این مطالعه فرض میکند که نگرش دانشآموزان پیشبینیکننده معناداری برای یادگیری دانشآموزان است.
- منابع:
- تبلیغات: